این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور در سال 1402 موسوم به فید اکسپو (Iran FeedExpo 2023) ، ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در بوستان گفتگو تهران برگزار خواهد شد.

 

مانند گذشته، در نمایشگاه فید اکسپو شرکت‌های بزرگ و معتبر در زمینه‌های مختلف خوراک اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان نهاده، ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها و تأمین‌کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، شرکت‌های توزیع‌کننده، کارخانجات و واحدهای تولیدی معتبر تولیدکننده خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین انجمنها و اتحادیه های بزرگ صنایع دام و طیور و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی حضور دارند. همچنین در این دوره از فید اکسپو همایش‌های علمی و کاربردی برای فعالان صنعت برگزار می‌شود که شرکت در این همایش‌ها برای تمامی بازدیدکنندگان کاملا رایگان خواهد بود.

در هشتمین نمایشگاه فید اکسپو، شرکت‌های حاضر در این رویداد به ارائه گسترده محصولات نوآورانه، فناوری‌ها و خدمات خود می‌پردازند و فرصت شناسایی روندهای جدید بازار خوراک ایران، برقراری همکاری‌های تجاری و گسترش دسترسی به بازار فراهم می‌شود.

فید اکسپو مهم‌ترین و جامع‌ترین نمایشگاه در زمینه خوراک دام، طیور و آبزیان ایران است و هرساله فرصت‌های بسیاری برای بازدیدکنندگان در جهت برقراری ارتباط با رهبران و متخصصان صنعت فراهم می‌کند. این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای برگزاری سمینار و همایش‌های علمی و کاربردی در مورد آخرین روندها، چالش‌ها و فرصت‌های حوزه خوراک است که به تبادل دانش و فناوری میان فعالان صنعت کمک می‌نماید و در نتیجه رشد و توسعه پایدار صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان را به دنبال دارد.

رویداد فید اکسپو محیطی حرفه‌ای و در عین حال دوستانه برای برقراری ارتباط بین شرکت‌کنندگان و نمایندگان بین‌المللی و تقویت روابط تجاری بین‌المللی ایجاد کرده و به شکل گیری و راه‌اندازی پروژه‌های نوآورانه و مؤثر در صنعت خوراک ایران کمک می‌کند.

همواره سلامت دام، طیور و آبزیان نقش بسیار مهمی در سلامت انسان ایفا نموده است. بخش قابل توجهی از سلامت حیوانات را خوراک مصرفی آن‌ها تعیین می‌کند. به این ترتیب صنعت خوراک در تأمین غدای کافی و سالم بسیار حیاتی و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این ارتباط میان سلامت انسان و دام، طیور و آبزیان نشان‌دهنده اهمیت نظارت دقیق بر زنجیره تأمین غذایی و کیفیت خوراک از مرحله تولید تا مصرف است تا سلامت همگان تضمین شود. فید اکسپو هر ساله با شعار «خوراک سالم – غذای سالم – انسان سالم» با هدف فراهم نمودن  تمام زمینه‌های مورد نیاز سلامت دام، طیور و آبزیان برگزار می‌گردد.

شرکت خوراک پرداز هزاردشت به عنوان تولید کننده برتر در حوزه انواع خوراک، کنسانتره و مکمل دام و طیور از شما دوست عزیز جهت بازدید از هشتمین همایش بین المللی و نمایشگاه خوراک دام و طیور و آبزیان ایران دعوت می کند.

23 الی 26 آبان ماه 1402 تهران، بزرگراه چمران، مجتمع نمایشگاهی گفتگو سالن تهران، غرفه A11

 

منتظر دیدار و گفتگو با شما هستیم.

 
  • 642
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *